Dempen ongedaan maken Demp gebruiker

VvE Armada B3

VvE Armada B3

op February 11, 2022

Discussie titel: op zoek naar gebruikers van het VvE Portaal van Appartement BV

Paul zei:

heb je al eens gedacht aan een forum? dit kan gratis in sommige gevallen of voor een klein bedrag per maand.

met deze app heb ik geen ervaring.

Hallo Paul,

Dit is toch al een forum waar ik nu op met jullie communiceer?

Groet, Bas

VvE Armada B3

VvE Armada B3

op February 10, 2022

GerardB50 zei:

Ik heb alleen maar even op de website rondgekeken maar mis eigenlijk een boekhoudkundig deel, klopt dat volgens jullie?

Het boekhoudkundig deel hebben we elders ondergebracht. We zoeken enkele portal om de communicatie tussen bestuur en leden te vereenvoudigen. 

VvE Armada B3

VvE Armada B3

op February 10, 2022

Beste forumleden,

Op advies van VvE Belang ga ik bij jullie ten rade om wat advies.

Als VvE uit 's-Hertogenbosch zijn we ons aan het orienteren over een VvE Portaal om makkelijke te kunnen communiseren met onze leden. En tevens ook alle documenten van de VvE op nog maar één centrale plaats te archiveren.

Op internet vonden we de app "https://www.app-artement.nl/" en hebben deze nu een maand getest. Het lijkt ons een VvE Portaal dat prima past met wat we verwachten nodig te hebben om het ons als bestuur maar ook voor de leden een stuk makkerlijke te maken met de communicatie en ook het beheer van documenten te verbeteren.

Voordat we definitief met de leverancier van dit VvE Portaal in zee willen gaan, vroegen we ze om een paar contactgegevens van VvE's die dit VvE Portaal al in gebruik hebben. Ze lieten ons weten dat de AVG regels hen niet toestaan om dit soort gegevens met ons te delen. Ook wilde ze niet mijn naam en telefoonnummer doorgeven aan een paar gebruikers van de app, zodat ze de AVG regels niet overtreden.

Op hun website staan een 3-tal namen (Willem, Mariska en Piet) onder de rubriek Ervaringen. Dit lijkt me erg weinig.

Ik zou graag vernemen van leden van VvE Belang of zij ervaring hebben met deze app. En wat ze er van vinden.

Met vriendelijke groet.

Bas Pijnenburg