Dempen ongedaan maken Demp gebruiker

maurice

maurice

op January 17, 2022

Discussie titel: Abdijtuinen , illegale Franse balkons en illegale openslaande ramen.

Bob zei:

Leuk, dit advies aan het bestuur. Maar het levert absoluut niets op.

Maurice stelt hier de vragen en hij zou ongetwijfeld antwoord willen krijgen. Van onder andere jou krijgt hij (nog steeds) geen (inhoudelijk) antwoord. 

Het bestuur neemt in deze thread niet deel, stelt geen vragen, en het laatste wat het bestuur zal doen is naar Maurice luisteren. Het bestuur luistert ook niet naar degene die het handhavingsverzoek deed. En dat alles verbaast me niets.

Het tijdig voldoen aan de last en het voorkomen van verbeurte van dwangsommen is zuiver publiekrechtelijk, en daar is totaal geen VvE-expert voor nodig. Zie verder de post van o.a. Gerrit.

Het verzoek aan het bestuur is geweest kijk hoe je geen precedent kunt scheppen en zorg indien mogelijk voor juiste vergunningen.

Onder voorbehoud dat alles gaat binnen de wettelijke toetsingskaders. Het antwoord van het bestuur het gaat maar om enkele ramen  en het is niet ons probleem . Wij hebben er geen goedkeuring aan gegeven en bemoeien ons nergens mee. De verzekering  eist dat alles wordt doorgegeven wat niet vergund is. Al het meer en minderwerk is niet vergund,  zo makkelijk om alle negatieve energie te gebruiken om alle vergunningen in orde te maken.

Wij Nederlanders zijn geworden tot n volkje dat liever wegkijkt zoals in Groningen het toeslagendrama en Limburg watersnood en ga maar even door, n volk zonder ruggegraad.

Beste mensen dank voor uw meedenken, de gevolgen van haantjesgedrag binnen het bestuur van de VVE is dat het het belang van de haantjes en hiermee ook de leugen regeert. Ik ga mij nu richten om te overleven in deze vervelende omstandigheden.

maurice

maurice

op January 16, 2022

Discussie titel: Abdijtuinen , illegale Franse balkons en illegale openslaande ramen.

Bob zei:
Hi Maurice, Zie net dat Buurman, Bert en anderen je wel verder gaan helpen. Ik hoef geen antwoord te hebben op de vraag aan wie de last is opgelegd. Veel succes gewenst, VG, Bob.

Dat is fijn , dan wordt er op een respectvolle manier gecommuniceerd wat weer in het belang van dit forum is.

maurice

maurice

op January 15, 2022

maurice zei:

3123

Dan moet ik u teleurstellen, ook in de  brief gericht aan de aanvrager van het handhavingsbesluit wordt nergens vermeld aan wie het besluit is opgelegd. Maar graag verneem ik van u wat u nog meer mist?

maurice

maurice

op January 15, 2022

maurice zei:

wordt aan gewerkt ,moet ze even binnen krijgen.

3630

Bijlage 1 

maurice

maurice

op January 15, 2022

Bob zei:
Brief nog steeds niet compleet.

wordt aan gewerkt ,moet ze even binnen krijgen, mijn medicijnen. Excusen voor het ongemak.

Bijlage 1 

maurice

maurice

op January 15, 2022

maurice zei:

Nou dan vertel eens BOB wat hier niet juist aan is. Niet alleen commentaar maar onderbouwen kan ik het misschien nog meemaken voor ik ga hemelen. Zucht.

2626

Bijlage 1 

maurice

maurice

op January 15, 2022

Bob zei:

En wéér mis! Zucht!

Doe ook jezelf een plezier en publiceer geen uit zijn verband getrokken bladzijden met daarbij jouw verkeerde beweringen, maar doe eens het volledige verhaal, te beginnen met de complete brief (5 bladzijden). Daarnaast voorgaande last en de ingediende zienswijze.

Met wat je nu rondstrooit kom je niet verder dan het verkondigen van onjuiste beweringen, met modder gooien en presenteren van, in het beste geval, hálve waarheden. 

Wat probeer je eigenlijk te bereiken?! Vertel eens.

Nou dan vertel eens BOB wat hier niet juist aan is. Niet alleen commentaar maar onderbouwen kan ik het misschien nog meemaken voor ik ga hemelen. Zucht.

Bijlage 1