jarroverzichtbank in twinq

Pharus_kascom.

Pharus_kascom.

op July 3, 2022

Hallo mede gebruikers.
Ik doe de kascontrole voor de Vve die de administratie enzv uitbesteed aan een Vve beheer firma.
Ik zal geen namen noemen om geen problemen te veroorzaken.
Die firma gebruikt Twinq  zoals de vorige Vve beheer. we zijn in 2019 over gegaan van de ene naar de andere.
In 2028 bij de vorige Vve beheer firma konden we onder "lVvE PortaalAdministratieFinanciënJaaroverzicht bank"
De jaar eind afschriften van de banken zien in PDF.
Nu is er bij de nieuwe Vve beheer firma een nieuwe versie van Twinq in gebruik genomen en men zegt dat
het is niet mogelijk is om een jaar overzicht van de banken daar op te slaan.
Dat lijk mij niet waar kan iemand uitleggen of vertellen in de gebruiks-aanwijzing hoe dit te doen.
Dit scheelt elk jaar aardig wat tijd en heen en weer geEmail om de gegevens te krijgen.
Zie bijlage.
Bij voorbaad dank

Peter

Bijlage 1 

Paul

Paul

op July 4, 2022

ik weet niet hoe dit zit in dit programma maar net als jij lijkt het me sterk dat dit niet kan.

lijkt me ook niet dat je heen en weer hoeft te mailen trouwens, ze kunnen jullie toch gewoon de jaaroverzichten verstrekken die zij rechtstreeks van de bank kunnen downloaden? Op die manier kun je ze in ieder geval gewoon inzien!

Bob

Bob

op July 4, 2022
Wie dit gegarandeerd wél weet is Twinq zelf. De servicedesk van Twinq de vraag voorleggen en je hebt met 100% zekerheid het juiste antwoord. ;)
Beginnend brandje in de VvE? Wacht niet te lang met blussen!
Pharus_kascom.

Pharus_kascom.

op July 4, 2022

Bedankt Paul en Bob.

Heb een Email met de vraag naar Twinq gestuurd dus is verwacht daar het juiste antwoord van.
peter

Bob

Bob

op July 5, 2022
Geen dank, graag gedaan. Misschien kun je het geanonimiseerde antwoord van Twinq hier tzt publiceren, dan hebben andere forumbezoekers ook iets aan jouw uitzoekwerk. MVG, Bob
Pharus_kascom.

Pharus_kascom.

op July 9, 2022

Pharus_kascom. zei:

Bedankt Paul en Bob.

Heb een Email met de vraag naar Twinq gestuurd dus is verwacht daar het juiste antwoord van.
peter

Antwoord gehad van Twinq met de volgende text:
Het nieuwe VvE Portaal is alleen een andere weergaven van het portaal wat we daarvoor hadden.
Het heeft dezelfde mogelijkheden als voorhee0n.
Dus ook kan de beheerder de PDF's van de saldo's van de bank op 1-1- en op 31-12 daar importeren.

Het kan dus gewoon, nu nog laten uitvoeren :-)

Bob

Bob

op July 9, 2022

Pharus_kascom. zei:

Antwoord gehad van Twinq met de volgende text:
Het nieuwe VvE Portaal is alleen een andere weergaven van het portaal wat we daarvoor hadden.
Het heeft dezelfde mogelijkheden als voorhee0n.
Dus ook kan de beheerder de PDF's van de saldo's van de bank op 1-1- en op 31-12 daar importeren.

Het kan dus gewoon, nu nog laten uitvoeren :-)

Perfect, dank voor de terugkoppeling! Succes met (overtuigen van) deze beheerder.
Paul

Paul

op July 10, 2022

dat is mooi, ben benieuwd of ze dan ook elke afschrijving er gewoon in kunnen zetten zodat je deze ook kunt controleren?

DikOz

DikOz

op July 10, 2022

Kascontrole controleert originelen, en m.I. geen kopieën die door software met bugs gemaakt worden.

Ruud

Ruud

op July 11, 2022

Kascontrole moet zich ook al niet al te druk maken beperkingen beheerder etc. Gewoon bij bestuur/penningmeester droppen.