VVE betalingen uitvoeren

Rolando

Rolando

op August 13, 2022

GerardB50 zei:

1e stap, maak een account aan op KVK.NL

2e stap, login met de Gratis aangemaakte account

3e stap, kies in de bovenbalk de keuze Inschrijven & Wijzigen

4e stap, kies vervolgens wijzigen en volg de aanwijzingen op de pagina's

Voorwaarde is wel dat diegene die aanlogt met een account, bij de kvk is aangemekrt als iemand met bepaalde bevoegdheden, dat is voor iedereen op te vragen door een KVK inschijving van die VvE op te vragen, op deze inschrijving staan, als men het goed gedaan heeft, alle bestuursleden en overige gemachtigden met de daar verbonden bevoegdheden. Dit overzicht is niet gratis, maar kost in wezen een habbekrats.

Dank je Gerard.

Ik heb laatst gebeld en er werd verteld dat wij alle drie bestuursleden dezelfde bevoegdheden hebben.

De een is voorzitter, de ander secretariaat en ik ben van de financieen.
Dan zit dat in feite goed toch?

De KVK medewerkster aan de telefoon antwoordde ja....

Rolando

Rolando

op August 13, 2022

Buurman zei:

Een bank zal niet meedenken met een VVE en als ze dat wel zouden doen zou ik dat niet willen.

Het spreekwoord "Schoenmaker blijf bij je leest" zegt hopelijk voldoende.

Als tip geef ik je mee voor dergelijke en andere juridisch zaken contact op te nemen met Rijssenbeek advocaten. Zij zijn tietallen jaren een op VVE'en gericht kantoor.

Als bestuur zou ik op de komende ALV voorstellen een abonnement bij ze te nemen.

Je kan sowiesie hun regelmatig uitgegeven nieuwsbrieven ontvangen, waar vaak erg nuttige info in staat. Inschrijven daarop kan via hum website.

Dank je wel voor je reactie!

Rolando

Rolando

op August 13, 2022

Buurman zei:

Een bank zal niet meedenken met een VVE en als ze dat wel zouden doen zou ik dat niet willen.

Als tip geef ik je mee voor dergelijke en andere juridisch zaken contact op te nemen met Rijssenbeek advocaten. Zij zijn tietallen jaren een op VVE'en gericht kantoor.

Als bestuur zou ik op de komende ALV voorstellen een abonnement bij ze te nemen.

Je kan sowiesie hun regelmatig uitgegeven nieuwsbrieven ontvangen, waar vaak erg nuttige info in staat. Inschrijven daarop kan via hum website.

Rolando

Rolando

op August 13, 2022

Buurman zei: